رایان جونمرایان جونم، تا این لحظه: 11 سال و 1 ماه و 13 روز سن داره

رایان ماه من

مریضی گل پسر

1393/8/28 13:40
نویسنده : مامان و بابا
234 بازدید
اشتراک گذاری

عزیزدل مامان چندروزه که مریضه الهی فداش بشم اصلاجون نداشتی ازجات بلندشی فقط بالامیوردی واسهال داشتی بدمریضییه اکثربچه هاگرفتارش شدن قربون نگاه مظلومت بشم عزیزم چقدهم میترسیدی موقع بالااوردن هی منو وباباروصدامیزدی مجبورشدیم یه شب بستریت کنیم عزیزم اخ که دلم میسوزه یادم میادموقع وصل کردن سرم چطورگریه میکردی ومامانی مامانی میگفتی دیدی کاری ازمن برنمیادباباروصدازدی میگفتی محمودمحمودباباهم دلش پرشده بودوبزورجلواشکاشوگرفته بودزن عموتوصدامیزدی الهی مامان فدات بشه عزیزم عشق مامان وبابا نفس زندگیمون عاشقونه دوستت داریم وبرات آرزوی سلامتی وتندرستی میکنیم ان شالله که خوب خوب بشی عزیزم.راستی امروزسالگردازدواجمونه ازهمینجابه بابایی تبریک میگم و واسش آرزوی تندرستی وخوشبختی رو دارم جفتتونو دوس دارم عزیزای دلم

پسندها (1)

نظرات (0)